luni, 3 ianuarie 2011

Because december is far away

A trecut decembrie si n-am putut sa spun nimic, e deja ianuarie si toata lumea face bilanturi, eu nu vreau decat sa sterg 2010, cu precadere luna decembrie.
Am revenit la munca, lucrurile par sa reintre pe fagasul lor dar eu nu mai vreau asta. Tristetea ma copleseste iar eu simt ca am mintea blocata, nu mi-o pot deschide, refuz sa gandesc ceea ce doare prea tare, e ca un sistem de aparare. Mi-am blocat gandurile pentru a nu ajunge la niste concluzii pe care nu le doresc, sunt prea crunte.


Ma ascund sub mantia alba si impecabila a zapezii dar stiu ca nimeni nu-mi va scoate din minte ideea, ideea e inamicul meu, circula cu o viteza ametitoare si persista, revine cu obstinatie.


Cat adevar, degeaba ne apartinem ca trupuri daca suntem departe ca suflete:


http://dulcecasa.blogspot.com/2010/11/putem-privi-pe-sotul-sau-pe-sotia.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu